Het grootste aanbod van Nederland in tijdschriften, TV-gidsen en kranten

  • De beste deals
  • Het grootste aanbod
  • Veilig betalen

    Veelgestelde vragen

    Heb je een vraag aan Bladen.nl over jouw bestelling, de levering of de Bladen.nl cadeaubon?
    Klik op een van de onderwerpen om direct op zoek te gaan naar het antwoord op jouw vraag.

    <    Veelgestelde vragen

    Meest gestelde vragen

    De levertijd van de eerste editie is afhankelijk van het soort abonnement dat is aangevraagd. Op Bladen.nl hebben we zowel tijdschriften die wekelijks uit worden gebracht, maar ook maandelijks of per kwartaal.

    Wij geven graag een indicatie:
    Weekbladen: De levertijd bedraagt ongeveer 2 á 3 weken nadat er een aanvraag is gedaan.
    Maandbladen: De levertijd bedraagt maximaal 6 weken nadat er een aanvraag is gedaan. Dit is volkomen afhankelijk van wanneer de laatste editie is uitgebracht.
    Kwartaalbladen: De levertijd bedraagt maximaal 10 weken nadat er een aanvraag is gedaan. Dit is volkomen afhankelijk van wanneer de laatste editie is uitgebracht.
    Dagblad: Als je een abonnement op een krant hebt aangevraagd, dan wordt de eerste editie binnen enkele dagen bezorgd, tenzij je een andere ingangsdatum hebt afgegeven.

    Wil je exact weten wanneer de eerste editie wordt bezorgd? Dan raden we aan om, ná vijf werkdagen, contact op te nemen met de uitgeverij van de titel. Als zij de aanvraag hebben verwerkt en in hun systeem hebben gezet, dan kunnen zij zien wanneer de eerste editie wordt bezorgd.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    BladCadeau is geen onderdeel van Bladen.nl, dus het klopt dat deze code niet in te wisselen is op een abonnement op Bladen.nl.
    Als je verkeerde gegevens hebt ingevuld tijdens het aanvragen van een abonnement, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Bladen.nl. De aanvraag kan dan, in de meeste gevallen, nog gewijzigd worden. Mocht de aanvraag al zijn verstuurd naar de uitgeverij voor de verwerking, dan dien je contact op te nemen met de klantenservice van de uitgeverij.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Aan de Bladen.nl kortingscode hangt een bepaalde waarde. De code kan ingewisseld worden op de volgende pagina: www.bladen.nl/cadeaubon/inwisselen Tijdens het bestelproces wordt de korting van het abonnementsgeld afgehaald. Bij het bestellen van een abonnement waarbij een code wordt ingewisseld, dient er te worden betaald met iDeal.
    Het opzeggen van een abonnement dient te verlopen via de uitgeverij. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om contact op te nemen met de klantenservice van de uitgeverij.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Het plaatsen van een bestelling bij Bladen.nl is erg gemakkelijk. Selecteer de gewenste titel en kies vervolgens de aanbieding waar je gebruik van wilt maken. Voor de meeste titels hebben wij ook cadeau abonnementen beschikbaar. Door op 'Bestel' te klikken krijg je de mogelijkheid om gegevens in te vullen en de bestelling te plaatsen.
    Na het verzenden van de gegevens, kom je op de bevestigingspagina. Tevens ontvang je ook een bevestigingsmail waarin alle bestelgegevens nogmaals staan. Let op: Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in de spambox is binnengekomen.

    Mocht je er niet zeker van zijn dat de aanvraag is gelukt, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.nl.
    Bij sommige kranten abonnementen is het mogelijk om een ingangsdatum te kiezen. Als dit het geval is, dan zal dit op het bestelformulier staan. Anders ontvang je de eerstvolgende editie, nadat de aanvraag is verwerkt door de uitgeverij.
    We hebben een ruim aanbod aan cadeau abonnementen. Bijna iedere titel biedt één of meerdere cadeau abonnementen. Als er een cadeau abonnement beschikbaar is, dan wordt dit weergeven door ‘Geef cadeau’. Door hier op te klikken, kun je zowel eigen gegevens als de gegevens van de cadeau ontvanger invullen.
    Het is mogelijk om meerdere abonnementen op Bladen.nl aan te vragen.

    Mocht je meerdere keren hetzelfde abonnement op hetzelfde adres willen aanvragen, dan is de mogelijkheid er dat uw aanvraag niet door de uitgeverij wordt goedgekeurd. Bij proefabonnementen moet er vaak enige tijd tussen zitten voordat u weer een nieuw, precies hetzelfde abonnement kunt aanvragen.

    Mogelijk staat dit niet altijd aangegeven in de voorwaarden en wordt dit pas duidelijk nadat de aanvraag is verwerkt bij de uitgeverij.
    Voordat het formulier verzonden kan worden met de aanvraag, is het belangrijk dat alle verplichte velden juist ingevuld zijn. Mocht het probleem blijven staan, dan helpen wij je graag verder en kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.nl.
    Voor de meeste titels op Bladen.nl is het niet mogelijk om een abonnement te laten bezorgen in het buitenland. Wil je het zeker weten? Dan raden wij het aan om contact op te nemen met de klantenservice van de uitgeverij.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Als je een verkeerd abonnement hebt aangevraagd óf verkeerde gegevens hebt ingevuld, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Bladen.nl. De aanvraag kan dan, in de meeste gevallen, geannuleerd of verwijderd worden. Mocht de aanvraag al zijn verstuurd naar de uitgeverij voor de verwerking, dan dien je contact op te nemen met de klantenservice van de uitgeverij.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    De betalingsmogelijkheden verschillen per titel. Bij ieder abonnement is het mogelijk om een automatische machtiging af te geven. Bij sommige abonnementen is het mogelijk dat er een acceptgiro wordt toegezonden. Houdt hierbij wel rekening met extra servicekosten. Bij cadeau abonnementen wordt ook de mogelijkheid geboden om met iDeal te betalen. Wanneer je een kortingscode of code van de cadeaubon in wilt wisselen dien je te betalen met iDeal, zodat de korting direct berekend kan worden. De betalingsmogelijkheden worden weergeven nadat het formulier met adresgegevens is ingevuld.
    Als je kiest voor een automatische incasso of acceptgiro, doen wordt de betaling geregeld door de uitgeverij. Zij zullen het abonnementsgeld incasseren of een acceptgiro toezenden.

    Als je betaalt met iDeal, dan zal de betaling via Bladen.nl gaan en regelen wij de financiële administratie met de uitgeverij.
    Als er te veel abonnementsgeld van jouw rekening is geïncasseerd of een acceptgiro is toegezonden met een verkeerde abonnementsprijs, dan verzoeken wij je om contact op te nemen met de klantenservice van de uitgeverij.

    Als je met iDeal hebt betaalt, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.nl
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Het duurt maximaal vijf werkdagen voordat de aanvraag is doorgestuurd naar de uitgeverij. Zij zijn verantwoordelijk voor de verwerking van het abonnement en het incasseren van het abonnementsgeld. Zij incasseren het abonnementsgeld ongeveer binnen twee weken na verwerking van de aanvraag. Pas ná het incasseren van het abonnementsgeld gaat het abonnement in.
    De levertijd van de eerste editie is afhankelijk van het soort abonnement dat is aangevraagd. Op Bladen.nl hebben we zowel tijdschriften die wekelijks uit worden gebracht, maar ook maandelijks of per kwartaal.

    Wij geven graag een indicatie:
    Weekbladen: De levertijd bedraagt ongeveer 2 á 3 weken nadat er een aanvraag is gedaan.
    Maandbladen: De levertijd bedraagt maximaal 6 weken nadat er een aanvraag is gedaan. Dit is volkomen afhankelijk van wanneer de laatste editie is uitgebracht.
    Kwartaalbladen: De levertijd bedraagt maximaal 10 weken nadat er een aanvraag is gedaan. Dit is volkomen afhankelijk van wanneer de laatste editie is uitgebracht.
    Dagblad: Als je een abonnement op een krant hebt aangevraagd, dan wordt de eerste editie binnen enkele dagen bezorgd, tenzij je een andere ingangsdatum hebt afgegeven.

    Wil je exact weten wanneer de eerste editie wordt bezorgd? Dan raden we aan om, ná vijf werkdagen, contact op te nemen met de uitgeverij van de titel. Als zij de aanvraag hebben verwerkt en in hun systeem hebben gezet, dan kunnen zij zien wanneer de eerste editie wordt bezorgd.
    De uitgeverij is verantwoordelijk voor de verzending van hun titel. Wij raden je dan ook aan om contact op te nemen met de uitgeverij van de desbetreffende titel.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    De uitgeverij is verantwoordelijk voor de bezorging van hun titel. Wij raden je dan ook aan om contact op te nemen met de uitgeverij van de desbetreffende titel.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Wat leuk dat je je wilt aanmelden voor de Bladen.nl nieuwsbrief. Je kunt je gemakkelijk aanmelden onderaan deze pagina.
    In iedere Bladen.nl nieuwsbrief zit een afmeldlink. Door hier op te klikken, meld je je gemakkelijk af voor de nieuwsbrief. Mocht de afmeldlink niet werken, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.nl.
    De Bladen.nl nieuwsbrief wordt maximaal 1x per week verstuurd.
    In de Bladen.nl sturen we onder andere fantastische aanbiedingen, productinformatie en nieuwe titels.
    Als het e-mailadres is gewijzigd waarop je de Bladen.nl nieuwsbrief ontvangt, dan ontvangen wij deze wijziging graag. De wijziging kan doorgegeven worden door contact op te nemen met de klantenservice van Bladen.nl.
    Wat vervelend dat je geen abonnement kunt aanvragen vanuit de Bladen.nl nieuwsbrief. Wij helpen je graag verder als je contact op neemt met de klantenservice van Bladen.nl.
    Het is afhankelijk van het abonnement of deze automatisch stopt of tot wederopzegging loopt. Dit wordt altijd beschreven in de actievoorwaarden van het abonnement. Als het abonnement automatisch stopt, dan is dit ook nog eens op het bestelformulier weergegeven. Cadeau abonnementen stoppen ten alle tijden automatisch.
    Het opzeggen van een abonnement dient te verlopen via de uitgeverij. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om contact op te nemen met de klantenservice van de uitgeverij.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Mocht je meerdere keren hetzelfde abonnement op hetzelfde adres willen aanvragen, dan is de mogelijkheid er dat de aanvraag niet door de uitgeverij wordt goedgekeurd. Bij proefabonnementen moet er vaak enige tijd tussen zitten voordat je weer een nieuw, precies hetzelfde abonnement kunt aanvragen.

    Mogelijk staat dit niet altijd aangegeven in de voorwaarden en wordt dit pas duidelijk nadat de aanvraag is verwerkt bij de uitgeverij.
    Het wijzigen van adresgegevens voor een lopend abonnement dient te verlopen via de uitgeverij. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om contact op te nemen met de klantenservice van de uitgeverij.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Als je verkeerde gegevens hebt ingevuld tijdens het aanvragen van een abonnement, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Bladen.nl. De aanvraag kan dan, in de meeste gevallen, nog gewijzigd worden. Mocht de aanvraag al zijn verstuurd naar de uitgeverij voor de verwerking, dan dien je contact op te nemen met de klantenservice van de uitgeverij.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?