Vind zelf het antwoord op je vraag

    Opzeggen en wijzigingen

    Voorwaarden

    Bestellen

    Levertijd en bezorging

    Betaling

    Nieuwsbrief

    Overige vragen

    Cadeaubon of kortingscode

      Terug naar de klantenservice

    Meest gestelde vragen

    Opzeggen en wijzigingen
    Het opzeggen van een abonnement dient te verlopen via de uitgeverij van het blad. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om direct contact op te nemen met de abonneeservice van het blad dat je wilt opzeggen, de contactgegevens vind je hier.
    Het wijzigen van adresgegevens voor een lopend abonnement dient te verlopen via de uitgeverij. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om contact op te nemen met de abonneeservice van jouw blad, de contactgegevens van de abonneeservice vind je hier.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Als je verkeerde gegevens hebt ingevuld tijdens het aanvragen van een abonnement, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Bladen.nl. De aanvraag kan dan, in de meeste gevallen, nog gewijzigd worden. Mocht de aanvraag al zijn verstuurd naar de uitgeverij voor de verwerking, dan dien je contact op te nemen met de klantenservice van de uitgeverij.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Op de bankafschriften van de abonnementen staat een uitgever of tijdschrift vermeld. De abonnementen dienen afzonderlijk bij iedere uitgever of abonneeservice te worden opgezegd. De contactgegevens van de specifieke abonneeservice's vind je hier.
    Het wijzigen van gegevens voor een lopend abonnement dient te verlopen via de uitgeverij. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om contact op te nemen met de abonneeservice van jouw blad, de contactgegevens van de abonneeservice vind je hier.
    Voorwaarden
    Het is afhankelijk van het abonnement of deze automatisch stopt of tot wederopzegging loopt. Dit wordt altijd beschreven in de actievoorwaarden van het abonnement. Als het abonnement automatisch stopt, dan is dit ook nog eens op het bestelformulier weergegeven. Cadeau abonnementen stoppen ten alle tijden automatisch.
    Het opzeggen van een abonnement dient te verlopen via de uitgeverij van het blad. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om direct contact op te nemen met de abonneeservice van het blad dat je wilt opzeggen, de contactgegevens vind je hier.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Mocht je meerdere keren hetzelfde abonnement op hetzelfde adres willen aanvragen, dan bestaat de mogelijkheid dat de aanvraag niet door de uitgeverij wordt goedgekeurd. Bij proefabonnementen moet er vaak enige tijd tussen zitten voordat je weer een nieuw, precies hetzelfde abonnement kunt aanvragen.

    Mogelijk staat dit niet altijd aangegeven in de voorwaarden en wordt dit pas duidelijk nadat de aanvraag is verwerkt bij de uitgeverij.
    Om meer informatie te krijgen over de huidige status van je abonnement kan je contact opnemen met de lezersservice van het tijdschrift waarop je bent geabonneerd. Zij kunnen je vertellen hoe lang het abonnement nog loopt en wanneer je eventueel op kunt zeggen.

    De contactgegevens van de specifieke abonneeservice's vind je hier.
    Bestellen
    Na het verzenden van de gegevens, kom je op de bevestigingspagina. Tevens ontvang je ook een bevestigingsmail waarin alle bestelgegevens nogmaals staan. Let op: Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in de spambox is binnengekomen.

    Mocht je er niet zeker van zijn dat de aanvraag is gelukt, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.nl.
    We hebben een ruim aanbod aan cadeau abonnementen. Bijna iedere titel biedt één of meerdere cadeau abonnementen. Als er een cadeau abonnement beschikbaar is, dan wordt dit weergeven door ‘Geef cadeau’. Door hier op te klikken, kun je zowel eigen gegevens als de gegevens van de cadeau ontvanger invullen.

    Mocht je abonnement cadeau willen geven zonder dat de 'geef cadeau' knop aanwezig is, is dit mogelijk door het eigen mailadres en IBAN nummer in te vullen, vervolgens vul je de NAW-gegevens van de ontvanger in. Let wel op dit waarschijnlijk een doorlopend abonnement betreft.
    Voordat het formulier verzonden kan worden met de aanvraag, is het belangrijk dat alle verplichte velden juist ingevuld zijn. Mocht het probleem blijven bestaan, dan helpen wij je graag verder en kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.nl.
    Voor de meeste titels is het niet mogelijk om een abonnement in het buitenland te bezorgen. Bezoek onze Belgische website, Bladen.be, om te zien welke titels we in België bezorgen. Staat je titel er niet tussen of wil je in een ander land dan België laten bezorgen? Dan raden wij het aan om contact op te nemen met de klantenservice van de betreffende uitgeverij.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Onderaan de bevestigingsmail vind je een link waarmee je je bestelling kunt annuleren. Lukt dit niet, neem dan contact met ons op door bij de volgende vraag op 'Nee' te klikken.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Bij het plaatsen van een bestelling via Bladen.nl ontvang je altijd de eerstvolgende editie nadat het abonnement verwerkt is. Omdat abonnees altijd eerder het tijdschrift ontvangen dan dat deze in de winkel ligt, zal je dus nooit een editie kunnen kopen in de winkel om deze vervolgens met de post in huis te krijgen.
    Levertijd en bezorging
    Dan is er waarschijnlijk iets niet goed gegaan bij de bezorging van je tijdschrift. Bladen.nl heeft geen inzicht in de status van lopende abonnementen. Wij raden je aan om contact op te nemen met de abonneeservice van het betreffende tijdschrift, hier kan je een nazending aanvragen. De contactgegevens van de abonneeservice vind je hier
    De levertijd van de eerste editie is afhankelijk van het soort abonnement dat is aangevraagd. Op Bladen.nl hebben we zowel tijdschriften die wekelijk uit worden gebracht, maar ook maandelijks of per kwartaal.

    Wij geven graag een indicatie:
    Weekbladen: De levertijd bedraagt ongeveer 2 á 3 weken nadat er een aanvraag is gedaan.

    Maandbladen: De levertijd bedraagt maximaal 7 weken nadat er een aanvraag is gedaan. Dit is volkomen afhankelijk van wanneer de laatste editie is uitgebracht.

    Kwartaalbladen: De levertijd bedraagt maximaal 10 weken nadat er een aanvraag is gedaan. Dit is volkomen afhankelijk van wanneer de laatste editie is uitgebracht.

    Dagblad: Als je een abonnement op een krant hebt aangevraagd, dan wordt de eerste editie binnen enkele dagen bezorgd, tenzij je een andere ingangsdatum hebt afgegeven.

    Wil je exact weten wanneer de eerste editie wordt bezorgd? Dan raden we aan om, ná vijf werkdagen, contact op te nemen met de uitgeverij van de titel. Als zij de aanvraag hebben verwerkt en in hun systeem hebben gezet, dan kunnen zij zien wanneer de eerste editie wordt bezorgd. Bladen.nl heeft dit inzicht niet. De contactgegevens van de abonneeservice vind je hier
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Bij sommige kranten abonnementen is het mogelijk om een ingangsdatum te kiezen. Als dit het geval is, dan zal dit op het bestelformulier staan. Anders ontvang je de eerstvolgende editie, nadat de aanvraag is verwerkt door de uitgeverij. Als je een weekblad op een bepaalde datum in wil laten gaan, raden wij je aan om twee á drie weken voor de gewenste leverdatum de bestelling te plaatsen.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    De uitgeverij van het tijdschrift is verantwoordelijk voor de bezorging van het blad, hier heeft Bladen.nl geen inzicht in. Wij raden je aan om contact op te nemen met de abonneeservice van het betreffende tijdschrift, zij zullen een oplossing voor je vinden! De contactgegevens van de juiste abonneeservice vind je hier
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?