Avatar

    Vind zelf het antwoord op je vraag

    Opzeggen en wijzigingen

    Voorwaarden

    Bestellen

    Levertijd en bezorging

    Betalen

    Nieuwsbrief

    Overige vragen

    Cadeaubon of kortingscode

    Terug naar de klantenservice  Terug naar de klantenservice

    Meest gestelde vragen

    Opzeggen en wijzigingen Dropdown
    Het opzeggen van een abonnement dient te verlopen via de uitgeverij van het blad. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om direct contact op te nemen met de abonneeservice van het blad dat je wilt opzeggen. Bekijk de contactgegevens van de klantenservice per titel.
    Het wijzigen van adresgegevens voor een lopend abonnement dient te verlopen via de uitgeverij. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om contact op te nemen met de abonneeservice van jouw blad. Bekijk de contactgegevens van de klantenservice per titel.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Als je verkeerde gegevens hebt ingevuld tijdens het aanvragen van een abonnement, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Bladen.nl. De aanvraag kan dan, in de meeste gevallen, nog gewijzigd worden. Mocht de aanvraag al zijn verstuurd naar de uitgeverij voor de verwerking, dan dien je contact op te nemen met de klantenservice van de uitgeverij.

    Bekijk de contactgegevens van de klantenservice per titel.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Op de bankafschriften van de abonnementen staat een uitgever of tijdschrift vermeld. De abonnementen dienen afzonderlijk bij iedere uitgever of abonneeservice te worden opgezegd. Bekijk de contactgegevens van de klantenservice per titel.
    Het wijzigen van gegevens voor een lopend abonnement dient te verlopen via de uitgeverij. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om contact op te nemen met de abonneeservice van jouw blad. Bekijk de contactgegevens van de klantenservice per titel.
    Voorwaarden Dropdown
    Het is afhankelijk van het abonnement of deze automatisch stopt of tot wederopzegging loopt. Dit wordt altijd beschreven in de actievoorwaarden van het abonnement. Als het abonnement automatisch stopt, dan is dit ook nog eens op het bestelformulier weergegeven. Cadeau abonnementen stoppen ten alle tijden automatisch.
    Het opzeggen van een abonnement dient te verlopen via de uitgeverij van het blad. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om direct contact op te nemen met de abonneeservice van het blad dat je wilt opzeggen. Bekijk de contactgegevens van de klantenservice per titel.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Mocht je meerdere keren hetzelfde abonnement op hetzelfde adres willen aanvragen, dan bestaat de mogelijkheid dat de aanvraag niet door de uitgeverij wordt goedgekeurd. Bij proefabonnementen moet er vaak enige tijd tussen zitten voordat je weer een nieuw, precies hetzelfde abonnement kunt aanvragen.

    Mogelijk staat dit niet altijd aangegeven in de voorwaarden en wordt dit pas duidelijk nadat de aanvraag is verwerkt bij de uitgeverij.
    Om meer informatie te krijgen over de huidige status van je abonnement kan je contact opnemen met de lezersservice van het tijdschrift waarop je bent geabonneerd. Zij kunnen je vertellen hoe lang het abonnement nog loopt en wanneer je eventueel op kunt zeggen.

    Bekijk de contactgegevens van de klantenservice per titel.
    Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    Bekijk de algemene voorwaarden.
    Bestellen Dropdown
    Na het verzenden van de gegevens, kom je op de bevestigingspagina. Tevens ontvang je ook een bevestigingsmail waarin alle bestelgegevens nogmaals staan. Dit kan in sommige gevallen een aantal uur duren. Let op: Het is ook mogelijk dat de bevestigingsmail in de spambox is binnengekomen.

    Mocht je er niet zeker van zijn dat de aanvraag is gelukt, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.nl.
    We hebben een ruim aanbod aan cadeau abonnementen. Bijna iedere titel biedt één of meerdere cadeau abonnementen. Als er een cadeau abonnement beschikbaar is, dan wordt dit weergeven door ‘Geef cadeau’. Door op deze knop te klikken, kun je zowel eigen gegevens als de gegevens van de cadeau ontvanger invullen.

    Mocht je abonnement cadeau willen geven zonder dat de 'geef cadeau' knop aanwezig is, is dit mogelijk door het eigen mailadres en IBAN nummer in te vullen, vervolgens vul je de NAW-gegevens van de ontvanger in. Let wel op dit waarschijnlijk een doorlopend abonnement betreft.
    Voordat het formulier verzonden kan worden met de aanvraag, is het belangrijk dat alle verplichte velden juist ingevuld zijn. Mocht het probleem blijven bestaan, dan helpen wij je graag verder en kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.nl.
    Voor de meeste titels is het niet mogelijk om een abonnement in het buitenland te bezorgen. Bezoek onze Belgische website, Bladen.be, om te zien welke titels we in België bezorgen. Staat je titel er niet tussen of wil je in een ander land dan België laten bezorgen? Dan raden wij het aan om contact op te nemen met de klantenservice van de betreffende uitgeverij.

    Bekijk de contactgegevens van de klantenservice per titel.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Onderaan de bevestigingsmail vind je een link waarmee je je bestelling kunt annuleren. Lukt dit niet, neem dan contact met ons op door bij de volgende vraag op 'Nee' te klikken.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Bij het plaatsen van een bestelling via Bladen.nl ontvang je altijd de eerstvolgende editie nadat het abonnement verwerkt is. Omdat abonnees altijd eerder het tijdschrift ontvangen dan dat deze in de winkel ligt, zal je dus nooit een editie kunnen kopen in de winkel om deze vervolgens met de post in huis te krijgen.
    Alle proef- en vaste abonnementen zijn inclusief verzend- en service kosten. Losse tijdschriften en de fysieke Bladen.nl cadeaubon zijn exclusief verzendkosten. De kosten voor verzending vind je terug in het betaal overzicht.
    In 3 eenvoudige stappen:

    1. Maak de keuze van het tijdschrift, looptijd en klik op bestel of geef cadeau.
    2. Vul je gegevens in en controleer deze zorgvuldig.
    3. Rond af door te betalen. Dat kan met een cadeaubon, iDEAL of, indien aangeboden, via acceptgiro.
    Levertijd en bezorging Dropdown
    Dan is er waarschijnlijk iets niet goed gegaan bij de bezorging van je tijdschrift. Bladen.nl heeft geen inzicht in de status van lopende abonnementen. Wij raden je aan om contact op te nemen met de abonneeservice van het betreffende tijdschrift, hier kan je een nazending aanvragen. Bekijk de contactgegevens van de klantenservice per titel.
    De levertijd van de eerste editie is afhankelijk van het soort abonnement dat is aangevraagd. Op Bladen.nl hebben we zowel tijdschriften die wekelijk uit worden gebracht, maar ook maandelijks of per kwartaal.

    Wij geven graag een indicatie:
    Weekbladen: De levertijd bedraagt ongeveer 2 á 3 weken nadat er een aanvraag is gedaan.

    Maandbladen: De levertijd bedraagt maximaal 7 weken nadat er een aanvraag is gedaan. Dit is volkomen afhankelijk van wanneer de laatste editie is uitgebracht.

    Kwartaalbladen: De levertijd bedraagt maximaal 10 weken nadat er een aanvraag is gedaan. Dit is volkomen afhankelijk van wanneer de laatste editie is uitgebracht.

    Dagblad: Als je een abonnement op een krant hebt aangevraagd, dan wordt de eerste editie binnen enkele dagen bezorgd, tenzij je een andere ingangsdatum hebt afgegeven.

    Wil je exact weten wanneer de eerste editie wordt bezorgd? Dan raden we aan om, ná vijf werkdagen, contact op te nemen met de uitgeverij van de titel. Als zij de aanvraag hebben verwerkt en in hun systeem hebben gezet, dan kunnen zij zien wanneer de eerste editie wordt bezorgd. Bladen.nl heeft dit inzicht niet. Bekijk de contactgegevens van de klantenservice per titel.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Bij sommige kranten abonnementen is het mogelijk om een ingangsdatum te kiezen. Als dit het geval is, dan zal dit op het bestelformulier staan. Anders ontvang je de eerstvolgende editie, nadat de aanvraag is verwerkt door de uitgeverij. Als je een weekblad op een bepaalde datum in wil laten gaan, raden wij je aan om twee á drie weken voor de gewenste leverdatum de bestelling te plaatsen.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    De uitgeverij van het tijdschrift is verantwoordelijk voor de bezorging van het blad, hier heeft Bladen.nl geen inzicht in. Wij raden je aan om contact op te nemen met de abonneeservice van het betreffende tijdschrift, zij zullen een oplossing voor je vinden! Bekijk de contactgegevens van de klantenservice per titel.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Normaal gesproken arriveert het welkomstgeschenk 2 á 3 weken nadat u de eerste editie van het blad heeft ontvangen.

    Mocht er na deze periode alsnog niks binnen zijn gekomen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de abonneeservice van het blad dat je hebt besteld. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de bezorging en kunnen u meer duidelijkheid geven over wanneer u het zult ontvangen. BBekijk de contactgegevens van de klantenservice per titel.
    Binnen 5 werkdagen kan je de eerste editie op de mat verwachten. Zijn de 5 werkdagen verstreken en heb je nog geen tijdschrift ontvangen? Neem dan direct contact met ons op!
    Nadat wij je aanvraag hebben doorgestuurd naar de desbetreffende uitgeverij, nemen zij de levering van het magazine voor hun rekening. Wie de bezorgdienst is van je magazine hangt af van de desbetreffende uitgeverij. Dit zal hoogstwaarschijnlijk PostNL zijn. Je ontvangt voor de levering geen Track and Trace. Magazines vallen onder de noemer brievenbus post. Je hoeft voor de levering niet thuis te blijven. Wanneer je niet aanwezig bent, wordt je magazine gewoon door de brievenbus gedaan.
    Betalen Dropdown
    De betalingsmogelijkheden verschillen per titel. Bij ieder abonnement is het mogelijk om een automatische machtiging af te geven. Bij sommige abonnementen is het mogelijk dat er een acceptgiro wordt toegezonden. Houdt hierbij wel rekening met extra servicekosten, de hoogte van deze kosten zijn afhankelijk van de uitgeverij, maar variëren tussen de 1,50 en 2,95. Bij cadeau abonnementen wordt ook de mogelijkheid geboden om met iDeal te betalen. Wanneer je een fysieke cadeaubon besteld, wordt er 1,95 euro verzendkosten in rekening gebracht. Wanneer je een kortingscode of code van de cadeaubon in wilt wisselen dien je te betalen met iDeal, zodat de korting direct berekend kan worden. De betalingsmogelijkheden worden weergeven nadat het formulier met adresgegevens is ingevuld.
    Als je kiest voor een automatische incasso of acceptgiro, doen wordt de betaling geregeld door de uitgeverij. Zij zullen het abonnementsgeld incasseren of een acceptgiro toezenden.

    Als je betaalt met iDeal, dan zal de betaling via Bladen.nl gaan en regelen wij de financiële administratie met de uitgeverij.
    Als er te veel abonnementsgeld van jouw rekening is geïncasseerd of een acceptgiro is toegezonden met een verkeerde abonnementsprijs, dan verzoeken wij je om contact op te nemen met de lezersservice van je bestelde blad, de contactgegevens van jouw titel vind je hier

    Als je met iDeal hebt betaalt, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.nl.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Het duurt maximaal vijf werkdagen voordat de aanvraag is doorgestuurd naar de uitgeverij. Zij zijn verantwoordelijk voor de verwerking van het abonnement en het incasseren van het abonnementsgeld. Zij incasseren het abonnementsgeld ongeveer binnen twee weken na verwerking van de aanvraag. Pas ná het incasseren van het abonnementsgeld gaat het abonnement in.
    Het wijzigen van bankgegevens voor een lopend abonnement dient te verlopen via de uitgeverij. Zij hebben je gegevens in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om contact op te nemen met de abonneeservice van jouw blad, de contactgegevens van de abonneeservice vind je hier.
    Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen. Alle abonnementen zijn inclusief verzend- en servicekosten. Losse tijdschriften en cadeaubonnen zijn exclusief verzend- en eventuele servicekosten.
    Nee, op Bladen.nl betaald u geen extra betaalkosten voor de door u gekozen betaalmethode.
    Nieuwsbrief Dropdown
    Wat leuk dat je je wilt aanmelden voor de Bladen.nl nieuwsbrief. Je kunt je gemakkelijk aanmelden onderaan deze pagina.
    In iedere Bladen.nl nieuwsbrief zit een afmeldlink. Door hier op te klikken, meld je je gemakkelijk af voor de nieuwsbrief. Mocht de afmeldlink niet werken, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.nl.
    De Bladen.nl nieuwsbrief wordt maximaal 1x per week verstuurd.
    In de Bladen.nl sturen we onder andere fantastische aanbiedingen, productinformatie en nieuwe titels.
    Als het e-mailadres is gewijzigd waarop je de Bladen.nl nieuwsbrief ontvangt, dan ontvangen wij deze wijziging graag. De wijziging kan doorgegeven worden door contact op te nemen met de klantenservice van Bladen.nl.
    Wat vervelend dat je geen abonnement kunt aanvragen vanuit de Bladen.nl nieuwsbrief. Wij helpen je graag verder als je contact op neemt met de klantenservice van Bladen.nl.
    Overige vragen Dropdown
    Om meer informatie te krijgen over de huidige status van je abonnement kan je contact opnemen met de lezersservice van het tijdschrift waarop je bent geabonneerd. Zij kunnen je vertellen hoe lang het abonnement nog loopt en wanneer je eventueel op kunt zeggen.

    Bekijk de contactgegevens van de klantenservice per titel.
    Het opzeggen van een abonnement dient te verlopen via de uitgeverij van het blad. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om direct contact op te nemen met de abonneeservice van het blad dat je wilt opzeggen. Bekijk de contactgegevens van de klantenservice per titel.
    Als je vraag er niet tussen staat, dan kun je de vraag insturen naar de klantenservice van Bladen.nl. We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
    Het kan maximaal 7 werkdagen duren voordat de aanvraag in het systeem staat bij de uitgeverij. Heb je na deze tijd contact opgenomen met de uitgeverij en geven zij aan dat de aanvraag niet bekend is, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Bladen.nl.
    Bladen.nl is continu opzoek naar nieuwe titels om toe te voegen aan het aanbod. Door je tijdschrift op Bladen.nl aan te bieden geef je de zichtbaarheid en potentiële nieuwe abonnees een enorme boost.

    Meld wij voorzien je van meer informatie.
    Voor vragen en opmerkingen over de specifieke inhoud en geschreven tekst van een blad kan je terecht bij de redactie van het tijdschrift zelf. Bladen.nl heeft geen inzicht in de geschreven content en content van aankomende magazines. Bekijk de contactgegevens van de lezersservice of redactie per titel.
    Bladen.nl stuurt zelf geen post met aanbiedingen of reclamefolders. Om je af te melden kan je contact opnemen met de abonneeservice van het magazine waarover je aanbiedingen ontvangt. Bekijk de contactgegevens van de klantenservice per titel.
    Om je klacht zo snel mogelijk op te lossen kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Je kan ook een schriftelijke klacht indienen. Voor een snelle en correcte afhandeling vragen we om onderstaande gegevens te vermelden.

    Je naam, bezorgadres en woonplaats

    Verstuur je klacht naar:
    Bladen.nl B.V.
    t.a.v. Afdeling Klachten
    Atoomweg 63
    3542AA te Utrecht
    Nederland

    Je krijgt een ontvangst bevestiging zodra we je brief ontvangen hebben. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.

    Goed om te weten:

    Als je als consument vindt dat je klacht niet naar behoren is behandeld, kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Je kunt je klacht ook aanmelden bij het ODR platform(Onlinegeschillenbeslechting) van de Europese Commissie, voor alle consumenten binnen Europa.

    Bedrijfsgegevens:
    Bladen.nl is een handelsmerk van Netdirect BV:
    Netdirect B.V.
    Atoomweg 63
    3542AA te Utrecht

    Bladen.nl B.V. KVK: 33300427
    BTW: NL8080.50.849.B.01

    Telefoonnummer: 030 - 750 4010
    E-mailadres: service@bladen.nl

    Reviews op Bladen.nl zijn bedoeld om met andere klanten te delen hoe jij een artikel hebt ervaren. Wil je een review schrijven? Fijn! Denk aan deze voorwaarden tijdens het schrijven en dan komt je review snel online.


    De volgende zaken staan we niet toe:

    • Je hebt het artikel niet gekocht via bladen.nl
    • Meningen of uitspraken die niets te maken hebben met hoe je het artikel hebt ervaren
    • Alleen maar opmerkingen over de prijs of bezorging
    • Ongepaste taal (bijvoorbeeld, maar niet uitsluitend: scheldwoorden, discriminerende, racistische of terroristische uitlatingen, ziektes of verbasteringen)
    • Verwijzingen, wel of niet als URL, naar andere websites
    • Commerciële inhoud en/of een commercieel doel

    Hoe wordt de echtheid van reviews op Bladen.nl gegarandeerd?

    Na het bestellen van het product sturen wij een mail om een review achter te laten naar de desbetreffende klant. Het is dus alleen mogelijk om een review achter te laten op het moment dat dit product ook daadwerkelijk aangeschaft is.


    Worden zowel positieve als negatieve reviews geplaatst op uw Bladen.nl?

    Zowel positieve- als negatieve reviews plaatsen wij. Elke review wordt handmatig gecontroleerd op echtheid daarom is een review ook niet meteen zichtbaar op Bladen.nl. Meestal staat je review binnen een dag online. De datum die je bij een review ziet, is de datum waarop deze is geschreven.
    Cadeaubon of kortingscode Dropdown
    BladCadeau is geen onderdeel van Bladen.nl, dus het klopt dat deze code niet in te wisselen is op een abonnement op Bladen.nl
    Het kan enkele minuten duren voordat de Bladen.nl cadeaubon in je mailbox staat. Mocht het erg lang duren, dan kun je voor de zekerheid in je spambox kijken. Als je echt niets hebt ontvangen, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Bladen.nl.
    Het is helaas niet mogelijk om ieder abonnement af te sluiten met de kortingscode of cadeaubon. Om onaangename verrassingen te voorkomen is het alleen mogelijk automatisch aflopende abonnementen af te sluiten, doorlopende abonnementen kunnen dus niet met een kortingscode of cadeaubon aangeschaft worden. Voor sommige aanbiedingen word je doorverwezen naar een andere website dan Bladen.nl, hier kan onze kortingscode of cadeaubon helaas ook niet ingewisseld worden. Heb je een cadeaubon of kortingscode afkomstig uit een actie? Dan is hiervoor vaak een specifiek aanbod ter beschikking gesteld, dit is altijd op voorhand vermeld.
    Als je een abonnement hebt afgesloten en er staat nog een resterend bedrag op de cadeaubon, dan kun je deze code gebruiken voor een ander abonnement.
    Per abonnement is het mogelijk om één code in te wisselen. Je kan wel met één of meerdere bonnen, meerdere abonnementen afsluiten.
    Het totale saldo van de Bladen.nl cadeaubon staat op de cadeaubon. Als je een gedeelte van het saldo al hebt gebruikt, dan kun je het resterende bedrag gebruiken voor een nieuw abonnement.
    Als er op de Bladen.nl cadeaubon of kortingscode géén geldigheidsdatum staat, dan is deze onbeperkt geldig. Als je een kortingscode hebt ontvangen vanuit een speciale actie, is deze meestal beperkt geldig. Ook als er op de cadeaubon wél een einddatum op staat, dan is de cadeaubon geldig tot en met die datum.
    0
    +

    tijdschriftaanbiedingen

    0
    +

    krantaanbiedingen

    0
    +

    TV-gidsaanbiedingen


    Ideal Thuiswinkel Algemene voorwaarden   -    Privacy Statement   -    Herroepingsrecht

    Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen. Alle abonnementen zijn inclusief verzend- en servicekosten.
    Losse tijdschriften en cadeaubonnen zijn exclusief verzend- en eventuele servicekosten.

    *De korting is geldig op alle deelnemende tijdschriften