Vind zelf het antwoord op je vraag

    Voorwaarden

    Bestellen

    Betaling

    Levertijd en bezorging

    Nieuwsbrief

    Opzeggen en wijzigingen

    Overige vragen

    Cadeaubon of kortingscode

      Terug naar de klantenservice

    Meest gestelde vragen

    Voorwaarden
    Het is afhankelijk van het abonnement of deze automatisch stopt of tot wederopzegging loopt. Dit wordt altijd beschreven in de actievoorwaarden van het abonnement. Als het abonnement automatisch stopt, dan is dit ook nog eens op het bestelformulier weergegeven. Cadeau abonnementen stoppen ten alle tijden automatisch.
    Het opzeggen van een abonnement dient te verlopen via de uitgeverij van het blad. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om direct contact op te nemen met de abonneeservice van het blad dat je wilt opzeggen.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Mocht je meerdere keren hetzelfde abonnement op hetzelfde adres willen aanvragen, dan bestaat de mogelijkheid dat de aanvraag niet door de uitgeverij wordt goedgekeurd. Bij proefabonnementen moet er vaak enige tijd tussen zitten voordat je weer een nieuw, precies hetzelfde abonnement kunt aanvragen.

    Mogelijk staat dit niet altijd aangegeven in de voorwaarden en wordt dit pas duidelijk nadat de aanvraag is verwerkt bij de uitgeverij.
    Bestellen
    Na het verzenden van de gegevens, kom je op de bevestigingspagina. Tevens ontvang je ook een bevestigingsmail waarin alle bestelgegevens nogmaals staan. Let op: Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in de spambox is binnengekomen.

    Mocht je er niet zeker van zijn dat de aanvraag is gelukt, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.nl.
    We hebben een ruim aanbod aan cadeau abonnementen. Bijna iedere titel biedt één of meerdere cadeau abonnementen. Als er een cadeau abonnement beschikbaar is, dan wordt dit weergeven door ‘Geef cadeau’. Door hier op te klikken, kun je zowel eigen gegevens als de gegevens van de cadeau ontvanger invullen.

    Mocht je abonnement cadeau willen geven zonder dat de 'geef cadeau' knop aanwezig is, is dit mogelijk door het eigen mailadres en IBAN nummer in te vullen, vervolgens vul je de NAW-gegevens van de ontvanger in. Let wel op dit waarschijnlijk een doorlopend abonnement betreft.
    Voordat het formulier verzonden kan worden met de aanvraag, is het belangrijk dat alle verplichte velden juist ingevuld zijn. Mocht het probleem blijven staan, dan helpen wij je graag verder en kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.nl.
    Voor de meeste titels is het niet mogelijk om een abonnement in het buitenland te bezorgen. Bezoek onze Belgische website, Bladen.be, om te zien welke titels we in België bezorgen. Staat je titel er niet tussen of wil je in een ander land dan België laten bezorgen? Dan raden wij het aan om contact op te nemen met de klantenservice van de betreffende uitgeverij.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Onderaan de bevestigingsmail vind je een link waarmee je je bestelling kunt annuleren. Lukt dit niet, neem dan contact met ons op door bij de volgende vraag op 'Nee' te klikken.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Bij het plaatsen van een bestelling via Bladen.nl ontvang je altijd de eerstvolgende editie nadat het abonnement verwerkt is. Omdat abonnees altijd eerder het tijdschrift ontvangen dan dat deze in de winkel ligt, zal je dus nooit een editie kunnen kopen in de winkel om deze vervolgens met de post in huis te krijgen.
    Betaling
    De betalingsmogelijkheden verschillen per titel. Bij ieder abonnement is het mogelijk om een automatische machtiging af te geven. Bij sommige abonnementen is het mogelijk dat er een acceptgiro wordt toegezonden. Houdt hierbij wel rekening met extra servicekosten. Bij cadeau abonnementen wordt ook de mogelijkheid geboden om met iDeal te betalen. Wanneer je een kortingscode of code van de cadeaubon in wilt wisselen dien je te betalen met iDeal, zodat de korting direct berekend kan worden. De betalingsmogelijkheden worden weergeven nadat het formulier met adresgegevens is ingevuld.
    Als je kiest voor een automatische incasso of acceptgiro, doen wordt de betaling geregeld door de uitgeverij. Zij zullen het abonnementsgeld incasseren of een acceptgiro toezenden.

    Als je betaalt met iDeal, dan zal de betaling via Bladen.nl gaan en regelen wij de financiële administratie met de uitgeverij.
    Als er te veel abonnementsgeld van jouw rekening is geïncasseerd of een acceptgiro is toegezonden met een verkeerde abonnementsprijs, dan verzoeken wij je om contact op te nemen met de klantenservice van de uitgeverij.

    Als je met iDeal hebt betaalt, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.nl
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Het duurt maximaal vijf werkdagen voordat de aanvraag is doorgestuurd naar de uitgeverij. Zij zijn verantwoordelijk voor de verwerking van het abonnement en het incasseren van het abonnementsgeld. Zij incasseren het abonnementsgeld ongeveer binnen twee weken na verwerking van de aanvraag. Pas ná het incasseren van het abonnementsgeld gaat het abonnement in.
    Levertijd en bezorging
    Bij sommige kranten abonnementen is het mogelijk om een ingangsdatum te kiezen. Als dit het geval is, dan zal dit op het bestelformulier staan. Anders ontvang je de eerstvolgende editie, nadat de aanvraag is verwerkt door de uitgeverij.
    De levertijd van de eerste editie is afhankelijk van het soort abonnement dat is aangevraagd. Op Bladen.nl hebben we zowel tijdschriften die wekelijk uit worden gebracht, maar ook maandelijks of per kwartaal.

    Wij geven graag een indicatie:
    Weekbladen: De levertijd bedraagt ongeveer 2 á 3 weken nadat er een aanvraag is gedaan.

    Maandbladen: De levertijd bedraagt maximaal 7 weken nadat er een aanvraag is gedaan. Dit is volkomen afhankelijk van wanneer de laatste editie is uitgebracht.

    Kwartaalbladen: De levertijd bedraagt maximaal 10 weken nadat er een aanvraag is gedaan. Dit is volkomen afhankelijk van wanneer de laatste editie is uitgebracht.

    Dagblad: Als je een abonnement op een krant hebt aangevraagd, dan wordt de eerste editie binnen enkele dagen bezorgd, tenzij je een andere ingangsdatum hebt afgegeven.

    Wil je exact weten wanneer de eerste editie wordt bezorgd? Dan raden we aan om, ná vijf werkdagen, contact op te nemen met de uitgeverij van de titel. Als zij de aanvraag hebben verwerkt en in hun systeem hebben gezet, dan kunnen zij zien wanneer de eerste editie wordt bezorgd. Bladen.nl heeft dit inzicht niet.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Dan is er waarschijnlijk iets niet goed gegaan bij de bezorging van je tijdschrift. Bladen.nl heeft geen inzicht in de status van lopende abonnementen. Wij raden je aan om contact op te nemen met de abonneeservice van het betreffende tijdschrift, hier kan je een nazending aanvragen.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    De uitgeverij van het tijdschrift is verantwoordelijk voor de bezorging van het blad, hier heeft Bladen.nl geen inzicht in. Wij raden je aan om contact op te nemen met de abonneeservice van het betreffende tijdschrift, zij zullen een oplossing voor je vinden!
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?
    Normaal gesproken arriveert het welkomstgeschenk 2 á 3 weken nadat u de eerste editie van het blad heeft ontvangen.

    Mocht er na deze periode alsnog niks binnen zijn gekomen, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de abonneeservice van het blad dat je hebt besteld. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de bezorging en kunnen u meer duidelijkheid geven over wanneer u het zult ontvangen.
    Binnen 5 werkdagen kan je de eerste editie op de mat verwachten. Zijn de 5 werkdagen verstreken en heb je nog geen tijdschrift ontvangen? Neem dan direct contact met ons op!
    Nieuwsbrief
    Wat leuk dat je je wilt aanmelden voor de Bladen.nl nieuwsbrief. Je kunt je gemakkelijk aanmelden onderaan deze pagina.
    In iedere Bladen.nl nieuwsbrief zit een afmeldlink. Door hier op te klikken, meld je je gemakkelijk af voor de nieuwsbrief. Mocht de afmeldlink niet werken, dan kan er contact opgenomen worden met de klantenservice van Bladen.nl.
    De Bladen.nl nieuwsbrief wordt maximaal 1x per week verstuurd.
    In de Bladen.nl sturen we onder andere fantastische aanbiedingen, productinformatie en nieuwe titels.
    Als het e-mailadres is gewijzigd waarop je de Bladen.nl nieuwsbrief ontvangt, dan ontvangen wij deze wijziging graag. De wijziging kan doorgegeven worden door contact op te nemen met de klantenservice van Bladen.nl.
    Wat vervelend dat je geen abonnement kunt aanvragen vanuit de Bladen.nl nieuwsbrief. Wij helpen je graag verder als je contact op neemt met de klantenservice van Bladen.nl.
    Opzeggen en wijzigingen
    Het wijzigen van adresgegevens voor een lopend abonnement dient te verlopen via de uitgeverij. Zij hebben je aanvraag in hun systeem staan en kunnen deze wijziging doorvoeren. Wij raden je dan ook aan om contact op te nemen met de klantenservice van de uitgeverij.
    Welk tijdschrift / dagblad betreft het?